dinsdag 10 januari 2012

Maasland....en het loslopende draakje


Het dorp Maasland stond vandaag totaal op zijn kop...was het gerucht echt waar?? Volgens sommige liep er in een van de straten een heus draakje rond. Iedereen keek uit naar het groene draakje....en ineens zag ik hem ook. Het bleek een heel lief klein draakje te zijn, met de naam Dibbes. Hij was op weg naar zijn kleine draken vriendje verderop in mijn straat. Heb hem maar even geholpen en afgezet bij het juiste huisje Nadat Dibbes bij zijn draken vriendje Willem was gearriveerd keerde de rust gelukkig snel weer terug in ons altijd zo rustige dorpje ....

7 opmerkingen:

  1. Ha, die is geweldig leuk geworden! Slim beestje ook, als hij zelf al weet welke kant hij op moet ;-) Zijn vriendje en hij gaan vast heel stoere avonturen beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat is hij leuk geworden! Zijn vriendje Willem zal wel erg blij met hem zijn....

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een schatje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het draakje vind ik super gaaf geworden.En je granny's ook.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is deze super leuk zeg!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldig leuk draakje! En wat leuk dat je belangstelling hebt voor frivolité, ik koop mijn materialen bij: http://www.heikina.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. helaas heb ik geen mailadres van je, dat is misschien makkelijker dan zo, de mijne vind je in mijn profiel. Om te beginnen heb je minimaal nodig: een spoeltje (of een frivoliténaald), een fijne haaknaald en een bol garen, dikte 20 of 10 is wel fijn in het begin. Patroontjes vind je volop op internet, zoek op 'tatting' (engels). Je begint met het leren van een ring en dan een boog, en dan kun je, nou, 75% van alle patronen al maken. Heb je hier wat aan? groetjes, Corina

    BeantwoordenVerwijderen