vrijdag 16 november 2012

Op verzoek....

Een vriendinnetje stuurde mij een foto van twee hele lieve vogeltjes. Natuurlijk met de vraag? Zou jij dit ook kunnen maken voor mij. Haar schoonzusje is in verwachting en heeft haar babykamer in de stijl van de vogeltjes.
Nou gebruik ik bijna altijd wel een patroontje van de dingen die ik haak....( lekker makkelijk hoef ik niet na te denken ) maar hier had ik geen patroontje van. Tja dan maar op de gok eens beginnen...

En tot mijn grote verbazing was het niet eens zo moeilijk zonder een patroontje. Gauw aan mijn vriendin laten zien of dit was wat ze bedoelde?  Zij is blij met het eind resultaat en ikke blij omdat ik eens wat zonder patroon in elkaar heb geflanst ......

Alvast een heel fijn weekend allemaal

Liefs Jacqueline

6 opmerkingen:

  1. Die zijn wel heel mooi geworden, ik snap dat je vriendin hier blij mee is. Zal wel heel mooi hangen in die kinderkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mens kan echt meer dan je denkt, gewoon zonder patroon, super hoor. Ze zijn erg lief om te zien.
    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk geworden, mooie kleurtjes ook, :-D daar moet je gewoon wel blij van worden,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden, knap zonder patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo supermooi!!!

    Poekie (onze gebreide huiskat die zorgt voor handgemaakte knuffels voor de kinderen in het ziekenhuis) nodigt je graag uit op zijn feestje, want binnenkort bestaat het Poekie-project 1 jaar! En bij een feestje horen natuurlijk kadootjes! Vier jij mee... en wie weet win jij wel een mooie waardebon of een haakboekenpakketje!

    Groetjes van Poekie & Saskia
    (http://poekie-knuffel.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen