vrijdag 26 april 2013

Dipje ....

De plannen voor het volgende haakwerkje waren er al .... de beugeltjes voor de portemonneetjes lagen al klaar om mee te gaan naar het ziekenhuis want tja een haak verslaafde sleept overal haakwerkjes mee naar toe......
Maar toen viel het allemaal ineens tegen. Hoewel mijn verblijf erg mee viel en ik alweer redelijk snel thuis was, bleek de uitslag van de operatie heel erg tegen te vallen. Ze konden het belangrijkste van mijn herstel operatie niet uitvoeren. Met het gevolg dat ik de komende maanden moet gaan revalideren met het idee dat alles misschien voor niks is geweest......

Ben hierdoor geloof ik even in een "dipje"geraakt want er komt helemaal niks uit mijn handen even gewoon nergens zin in.

Net voor mijn opnamen haakte ik nog wel wat oranje dingetjes voor mijn lieve buurmeiden. Alles zit geloof ik tegen deze week want nu kan ik ook ineens geen foto's meer plaatsen.....grrrrr dit is even niet mijn week !!! ( help help wie weet wat ik moet doen om weer foto's te kunnen plaatsen )

Liefs Jacqueline

15 opmerkingen:

  1. Getsie meis dat is allemaal niet fijn :-(
    Logisch dat dat dipje even heeft toegeslagen toch.
    Heel veel sterkte met revalideren .... en ik duim dat het niet allemaal voor niks is geweest hoor!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst werken aan je revalidatie en je motivatie... Neem eens wat foto's van bloemen in de tuin, en laat ze ons zien. Of iets bijzonder in je huis... Toon ons foto's van kleine dingen die je mooi vind. De rest komt allemaal vanzelf wel terug mits een dosis goede moed en motivatie. Dus...... kop op!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gedoe..en dan een operatie misschien voor niks..nou ik hoop voor je dat het niet voor nix is geweest..sterkte met revalideren..
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè jakkes, dipjes zijn niet fijn. Hopelijk is het toch niet voor niets geweest.
    uuuhm foto's, misschien kun je ze eerst in picasa zetten en daar vandaan uploaden. Ik heb het ook een tijdje gehad en ineens ging het ook weer op de normale manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach jeetje Jacqueline, wat een tegenvaller! Ik duim heel erg dat het toch eens (en liefst op zo'n kort mogelijke termijn) goed gaat komen met je lichaam. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is geen vrolijk bericht, dat je te horen kreeg. Ik hoop dat het toch nog meevalt en dat de operatie toch nog iets goeds heeft gedaan. Sterkte met de revalidatie.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh nee, wat vervelend allemaal!! Ik heb helaas geen goeie tip voor de foto's... maar ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen!!! En hopelijk steekt je haakverslaving weer snel de kop op :)

    Veel liefs xx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey meid,

    Gatverr dat is een tegenvaller ....ik hoop dat het toch allemaal weer goed gaat komen ...

    Een hele dikke knuffel en veel moed ...


    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zit je echt allemaal even tegen. Ik zal voor je duimen dat er snel positieve veranderingen voor je komen.

    Sterkte en een lieve groet,
    Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vervelend nieuws, hopelijk kun je toch nog iets positiefs halen uit je komende revalidatie. Heel veel sterkte.
    Wat de foto's betreft kan het zijn dat je ze kleiner moet maken dan kun je ze wel weer plaatsen. Dan worden ze niet mee geteld in het aantal geheugen van blog site.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat balen zeg! Heel veel sterkte! Uit ervaring weet ik dat dit soort dipjes tijdelijk zijn! Zet hem op!
    Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel sterkte met het verwerken van deze tegenvaller. Als je er weer op bent ingesteld ga je vast weer aan de haak(therapie;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He, verdorie dat is niet leuk zo'n tegenvaller maar hopelijk is toch alles niet voor niets geweest en dan is een dipje helemaal niet gek. Neem je tijd, geniet van het voorjaar en dan komt de haakzin vanzelf weer terug, sterkte,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjee wat een pech allemaal!
    Ik wens je veel sterkte en ik wil je helpen met je foto's maar weet niet wat er precies mis is?
    veel sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een tegenvaller. Ik wens je heel veel sterkte!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen