dinsdag 6 maart 2012

Zebra Zoey


Toen ik Zoey de zebra tegen kwam op een blog wist ik het zeker, deze ga ik maken voor mijn broer. Broer lief heeft jaren lang rondt gefietst in een zebra pak en ook een tijd de bijnaam gehad. Op zoek naar het patroon kreeg ik een pakketje thuis met daarin het katoen het boekje Dierenvriendjes zodat ik gelijk aan de slag kon met Zoey.... ( van een echte lieverd )
Vanmorgen was Zoey dan eindelijk klaar ( gaat toch altijd meer tijd in zitten ) en nu is hij al op weg naar Ooltgensplaat als verrassing voor broer lief.... die van nog niks weet....


Liefs Jacqueline

9 opmerkingen:

  1. Ha, dat is een wel heel leuke verrassing! Ik denk dat er eentje heel blij gaat zijn ;-)
    Ze is super mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk ;)!! Wat een geweldige verrassing voor je broer! Enne, waarom fietst iemand jaren in een zebrapak rond, als ik het vragen mag? Zomaar nieuwsgierig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee, konden wij hem goed herkennen misschien tijdens het koersen ....

      Verwijderen
  3. Wauw wat een gave verrassing. Ik heb hem in andere kleuren gemaakt. Hij is zo leuk om te maken.
    Die van jou is prachtig geworden.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dat je hem af hebt. Hij was leuk om te maken he. Hij is zo in het zwart wit ook super mooi. Ben benieuwd wat je broer er van vindt.
    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is erg leuk jacq. ik word helemaal vrolijk van die foto's. je bent lekker bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan! Wat vond je broer ervan? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen