zaterdag 31 maart 2012

Haarspeldjes en buurmeisjes


Afgelopen week mijn buurmeisjes van 3 en 6 jaar blij gemaakt door hun haarspeldjes te versieren met bloementjes, vlindertjes en van alles en nog wat wat meiden van die leeftijd leuk vinden. Een groot kleuren feest, alle kleuren zijn voorbij gekomen van blauw tot rood van paars tot groen....De meiden waren zo enthousiast dat ik helemaal vergeten ben om de speldjes vast te leggen op de foto....Snel een setje terug gevraagd maar moest wel beloven dat ze voor de middag terug waren want de meiden hebben een feestje en tja dan moeten je haartjes .....

Liefs Jacqueline

7 opmerkingen:

  1. Deze speltjes zien er dan ook wel heel erg feestelijk uit; logisch dat ze ze op tijd terug willen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh.., ik zie het voor me! Wat leuk dat de dametjes zo enthousiast waren. En als je dan zo lekker kunt variëren omdat je buurvrouw ze in alle kleuren voor je maakt, nou.. dan ben je een grote bofkont!
    De speldjes zien er prachtig uit, leuk met dat kleurenverloop en het kraaltje (?) in het midden!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen dat de meiden hier helemaal weg van waren: de goede kleur en ook nog mooie bloemetjes mét een glitterkraal. Lief dat je ze voor de foto nog even terug mocht hebben :)

    lieve groet en een fijn weekend!

    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha.. leuk!! Dat treffen ze maar, met zo'n creatieve buurvrouw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er erg leuk uit en geweldig om zo'n lieve buuf te hebben die dit voor je maakt.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie speltjes.
    Een kind blij maken daar heb je altijd voldoening van toch?
    Leuk blogje heb je met veel mooie dingetjes. Ik ga je volgen,

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die stelen de show op dat feest!!!

    BeantwoordenVerwijderen