dinsdag 3 april 2012

Vlinders, eitjes ...


De maand april is nog maar net begonnen of de Koninginnedag koorts slaat alweer toe in ons dorpje, elk jaar is er een optocht voor de kinderen en daar moet je er natuurlijk zo mooi mogelijk uitzien. De buurmeisjes wilde graag nog een paar vlindertjes in de kleuren rood, wit en blauw. Tja en zo verzoek kan ik echt niet weigeren ....
Maar eerst lekker van het paasweekend genieten en mijn zes meiden in mijn achtertuintje doen goed hun best om de hele buurt van hun kleine eitjes te voorzien....

Liefs Jacqueline

6 opmerkingen:

  1. Mooie vlindertjes!

    Hm, lekker, zulke verse eitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, koninginne-dag-vlindertjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De meiden boffen wederom met jou...
    Ik vind deze vlindertjes er prachtig uitzien, zo fragiel met die superlange stokjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, zo'n buurvrouw! Leuke vlindertjes en prachtige eitjes.

    Fijne Paasdagen en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit hoor. Jij bent zo zoetjes de favoriete buuf denk ik in de straat. Ze zijn erg leuk geworden. Fijn weekend jacq.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vlinders heb je gehaakt, je buurmeisjes vliegen zo in de prijzen met die vlinders op.
    Heerlijk eieren van eigen kippetjes.

    Fijn paasweekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen