donderdag 20 december 2012

Popje


 
Ik wilde even iets totaal anders haken dan alle beestjes,knuffels en sleutelhangers van de afgelopen weken.
De vraag was alleen wat ????
Na heerlijke uren struinen op blogs en het  afspeuren van internet wist ik het ....

Dit keer ging ik voor een lief POPJE

Wat was dit leuk om te doen, vooral toen ik aan de slag ging met de haartjes van het popje, toen werd ze pas echt een lief popje.

Soms is het gewoon jammer dat iets af is ......


Gauw maar eens gaan kijken wie ik weer blij kan maken met dit lieverdje

Stiekem al weer bezig met het volgende popje want het is zo leuk om te maken !!!


Liefs

Jacqueline 

6 opmerkingen:

  1. grapping popje,of misschien een jongenspopje,ook leuk toch...

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! Leuk met die paarse extentions :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah, echt een super schattig popje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is lief! Geen wonder dat je al met nr. 2 bezig bent ;)

    Fijne feestdagen en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je reactie op mijn blog!

    Deze pop is mooi, kijk naar mijn versie van het:

    http://tramasdecolores.blogspot.com.es/2012/09/munequita-larguirucha.html

    Kisses.

    PS: Sorry voor de vertaling, ik weet niet of Google een fout begaan;)

    BeantwoordenVerwijderen