dinsdag 22 november 2011

Draakje voor draakje


Vriendin en zoontje hebben paar dagen geleden gezellig samen het boekje Amigurumi & more bekeken, haar zoontje zag draakje Dibbes en zei: die gaat Jacqueline voor mij maken echt waar....
Sinds die dag wordt er zeer regelmatig aan de brievenbus geklepperd ( tja als je pas 3 bent is de bel net te hoog ) en komt hij informeren hoe het met draakje Dibbes staat. Zo ook vandaag ...terwijl meneertje binnenkomt gaat de telefoon en ik neem op een kort gespek volgt... ik zie uit mijn ooghoek...kleine meneer weglopen al schuddend met zijn hoofd, tevens maakt hij de opmerking zo komt "mijn draakje echt helemaal nooit af....en weg was hij... het kleine draakje

3 opmerkingen:

  1. Dat is leuk haken, voor zo'n ongeduldig mannetje! Die zal straks blij op je zijn, als hij het draakje krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleur heb je gebruikt voor dit draakje. Hij zal er straks wel heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen