dinsdag 15 november 2011

Haken ... en kipjes





Voor mijn verjaardag had mijn Lief een nieuwe en veel grotere ren aan mijn bestaande kippenhok gebouwd...veel te groot voor de twee dames die het nu bewoonde ...Maar
afgelopen weekend heb ik eindelijk de lang verwachten" gezinsuitbreiding" gekregen... Zaterdagochtend vroeg op weg naar Moerkapelle om daar Jill, Josje en Job op te halen. Al vanaf oktober was ik aan het wachten op deze mooie dames en heer. .. .. Nu is het goed gevuld kippenhok met Jill, JoJo, Joulz, Josje en Job de haan.. Wat ben ik trots op het hok wat mijn Lief heeft gebouwd.

Omdat het weekend in het teken stond van de nieuwe aanwinsten, helemaal in de stemming dus ook maar even een klein vogeltje gehaakt tussendoor voor mijn huisje.
Zijn het allemaal geen schatjes......?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten