vrijdag 11 november 2011

Granny square en mis rekening



Mis rekening....vandaag zou het gaan gebeuren eindelijk na maanden zou ik beginnen aan het aan elkaar zetten van het kussen van granny squares ....gisteren nog snel even de laatste blokken gehaakt. ( er kwam telkens een ander projekt tussendoor )Zag het al helemaal op mijn bank liggen...

Vandaag begonnen met in elkaar zetten, maar halve wege sloeg de twijfel toe, klopte mijn berekening nu wel....had ik wel genoeg blokken? Mm toch even het kussen erbij halen waar de hoes voor bedoeld zou zijn. En je raadt het al.......


Fijn weekend


Jacqueline









4 opmerkingen:

  1. Je hebt te weinig vierkantjes gemaakt? Nou, dan nog een paar er bij haken, of is je garen op; dat is niet te hopen!
    Ik vind ze grappig met die bloemetjes middenop..
    Nou, ik hoop dat we het kussen binnenkort gaan zien, want ik denk dat het heel mooi gaat worden..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan nog lekker er een paar bij haken toch!!!!!
    Ze zijn super leuk, leuke kleuren ook. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke squares! Maar toch nog te weinig voor je kussen? 'k Bedenk, moet je er dan nog 7 bij én is het dan misschien weer te groot? Maar ze zijn wel heel mooi gehaakt, 't gaat vast iets moois worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog bij het hondenkussen. Ik ben meteen op jou blog gaan kijken,je maakt ook hele leuke dingen. Deze square is wel heel mooi van kleur.
    Ben je ook meteen gaan volgen.

    groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen