zondag 7 juli 2013

Back to 70's


Een telefoontje van  mijn wolwinkeltje bracht mij terug in de tijd.....

Of ik wist wat een toiletrolhoedje was en of ik deze ook kon maken voor een klant van het winkeltje. Natuurlijk wist ik wat dat was,stond altijd op de hoedenplank van de auto van mijn paps en mams en heb ik vele uren in de auto naar gekeken en ook stiekem mee gespeeld.

Al hakend kreeg ik veel vragen van buurmeisjes, vrienden die stukje jonger zijn, wat ben je nu toch aan het maken lijkt wel een hoedje maar die zet je toch niet op een wc rol. Jawel zo vervoerde je een heleboel jaren terug op een fatsoenlijke manier je wc rol.... En niemand die wist dat je je eigen wc rolletje lekker meenam op vakantie, dagjes dierentuin etc. Nee niemand die het door had......

Patroon en naar idee van: De Haakheksen


Liefs Jacqueline

10 opmerkingen:

  1. Haha, geweldig! Mooi gemaakt, de klant is er vast blij mee.
    FIjne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is gaaf!!!!
    Weer een tevreden klant!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt terug in de tijd. Maar met deze kleuren toch van deze tijd. Zo ziet het er toch mooi uit. Als de klant er blij mee is, dan heb je het goed gedaan.

    Groetjes, margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dat ken ik helemaal niet! Maar wat een grappig idee, de jouwe is echt mooi geworden!!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb ik ook ooit gemaakt in opdracht voor een opgeknapte VW kever. Had er daarvoor nog nooit van gehoord. Maar ik vind deze leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha geweldig!!

    Deze stond altijd bij mijn oma op de plank in de wc!!

    In oranje en bruin,lekker retro!!!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat slim zeg.... Ga ik onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk, nostalgie inderdaad
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een leuk wc-rol hoedje geworden:)

    BeantwoordenVerwijderen