zaterdag 20 juli 2013

Kleine werkjes

Met van alles en nog wat bezig en ik vlieg van het ene leuk haakwerkje naar het andere....
Zo ben ik bezig met een rare vogel die nog steeds op zijn vleugels en staart ligt te wachten maar die om een of andere reden niet krijgt. Wie weet heeft hij deze week meer geluk!!
De mini teckel Sam van Stip & Haak was een te grote verleiding dus die drong zich gewoon even op om tussendoor te haken en arme rare vogel maar wachten....

En dan blijken de uiltjes ook nog altijd een grote hit en vlogen er zomaar op een goede zaterdag er 9 naar een ander huisje, tja kwestie van voorraad weer op peil houden en zo heb ik altijd wel een excuus klaar om fijn weer aan een nieuw project te beginnen!!

Fijn weekend

Liefs Jacqueline

12 opmerkingen:

  1. Tja.. die teckel, die ís wel heel erg leuk! Leuke kleurtjes heb je gekozen! En je uiltje is ook schattig! Heb je er 9 gehaakt? Dan was het vast een fijn patroon:)
    Fijn weekend, groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke werkjes allemaal! Ik wens je nog een fijn weekend,

    liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik had het ook met Snoopy. Kop en lijf klaar en verder kwam het er niet van. Van alles tussendoor gehaakt. Maar nu is hij af dus dat vogeltje van jou komt ook heus wel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige haaksel!! :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uilen en teckels zijn weer helemaal hot, ze zijn ook super leuk. Lekkere vrolijke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn leuk! En ook nog eens leuk om te maken :)

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een twee te gekke beesten. Super tof.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuk ziet er goed uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig het tekkeltje staat ook nog op mijn lijstje om te maken.

    sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent er lekker druk mee met al die haakwerkjes. Mooie kleurcombinatie heb je gebruikt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi en zo lief, super!!

    Zomerse groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent goed in kleuren combineren, dat maakt de teckel extra leuk! Ik geloof dat er velen onder ons een teckel op de 'to do' lijst hebben staan! (ik ook) Groetjes!xx

    BeantwoordenVerwijderen